«Неправильний маркетинг»

X6vioIT8n6U24 вересня для студентів старших курсів напряму «Культурологія» відбувся тригодинний тренінг від Олександра Рощіна «Неправильний маркетинг або основи практичного маркетингу». Публікуємо коментар про захід студентки ІV курсу спеціалізації «Менеджмент культурний проектів» Анни ЯЦЕНКО.

«Неформальні лекції, які акцентують увагу на практичний бік дисципліни, що вивчається, завжди успішні. Особливо для мене цікаво, коли на таких заняттях намагаються поєднати такі, на перший погляд, несумісні речі як маркетинг і культуру. Для маркетолога звичним є чітке визначення людських мотивів, спираючись на яких можна розробити правильний рекламний хід і в результаті увійти в систему монетизації культурних продаж. Культурологи ж апелюють до світоглядних орієнтирів та етичних і естетичних цінностей в розробці ідеї. Саме про таку несумісність інтересів ми мали тривалу дискусію під час тренінгу. За ствердженням пана Олександра, очікувати від будь-якої культурної ініціативи прибутку справа ризикована. У кращому випадку потрібно «вийти в нуль», а створювати абсолютно комерційні проекти – втрачати смислове навантаження і ціннісну вартість.

Поки що, відрефлексувавши почуте, для себе зробила такі висновки:
1. Для створення якісного культурного продукту замало креативного мислення. Важливе поєднання творчості, інноваційності разом з підприємницьким підходом і маркетинговим цинізмом.
2. Культурний відпочинок – процес необмежений. Цим варто користуватись.
3. Прибуток найчастіше ховається у супутніх товарах до головного продукту. Про це потрібно пам'ятати.
4. Фестиваль по квідичу – складна справа, але реальна. Головне, домовитись з Міністерством магії
5. Я ні разу не пошкодувала, що обрала спеціалізацію «Менеджменту культурних проектів». Дисципліни цієї спеціалізації допомагають відмовитись від багатьох ілюзій, які огортають сучасну людину і самоорганізовують».

 

Додаткова інформація